Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Lite bilder

Av Fliza - 23 november 2010 20:57

Här kommer lite bilder från senaste tiden.

Paus mitt i ett mycket långt och krångligt spår som Fliza tog perfekt. Husse i snygga glasögon för att slippa barr i hornhinnan. Matte måste flåsat på kameran för bilden ser lite immig ut.



 

En liten kantarell som tog mattes uppmärksamhet. Höll på att gå illa då matte ansvarade för belöningen till Fliza, denna gång i form av pannkaka.



Husse och Fliza brevid hästen "drömmen".  


Lite fotgående i snöovädret, på väg till kyrkogården för att tända ljus.


... och samma sak på vägen hem.


Matte fick stå för allt fotograferande denna gång.   

 
 
maddiiieek(örebros största bloggerska)

maddiiieek(örebros största bloggerska)

23 november 2010 21:39

Gud vad mysigt med en hund sådär som följer med överallt.. :)

http://maddiiieek.com

 
Ingen bild

Isabelle

24 november 2010 13:16

Hallojsan!
Men oj, här har vi en arbetande schäfer minsann :-D Kul att ni/du vågade er på en till schäfer och att det tränas en massa från början :-) Sånt gillar jag :-) Jag skulle nog också haft en schäfer, men någon måste ju visa att andra raser också kan lyda ;-)
Ja, är hon bara snäll och funkar ihop med andra hundar så ska det säkert gå bra :-) Mira gick ju bra ihop med Emma iallafall :-) Fast nu har jag en 6-månaders och en 1-åring så jag antar att de blir ganska jämnåriga :-) Min berner är 2,5 år, men hon är nog inte kvar när det är dags att passa vovve.. Men, hör av dig när du vet vilka dagar och vilka tider eller så så ska vi säkert kunna lösa det :-) Maila på sassa808@hotmail.com först så kan jag hänvisa vidare sen så slipper jag uppge tel.nr här :-)
Mvh Isabelle och tjejerna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fliza - 27 oktober 2014 21:03


Är det skönt att slappa inne, gärna i soffan på en kudde där man inte får vara. ...

Av Fliza - 22 september 2014 15:21


...någonstanns i de svenska skogarna. Allt vi såg var en ekorre! ...

Av Fliza - 2 september 2014 11:52


Bild från helgens fynd i dom mörka svampskogarna:-)

Av Fliza - 25 september 2013 12:15

Då har vi klarat av årets sista övning. Vi tränade mycket på ljud och vindmarkeringar. Det var härligt att se att det fungerade som det skulle även om vi stundtals var kanske 10 meter ifrån kulsprutor. På något sätt klarar hundar att skilja ut ljud f...

Av Fliza - 21 september 2013 16:36

Vi insåg att det var dags att lämna vår lägenhet och flytta till större ytor...     Numera finns det en plats där alla kan få vara sig själv. Det är bra om man exempelvis vill lukta på dom fina blommorna:)       Förhoppningsvis kommer...

Ovido - Quiz & Flashcards