Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Fliza - 14 mars 2011 14:44

Här vaktar jag! Någon som sett en katt?


Iväg far dummien och Fliza.


Full fart frammåt


Dummien i sikte


Start av inbromsning


Dummien är fångad


På väg mot Matte med bytet


Räcker det inte med att jag lägger den här borta?


Ok nu har du fått den, kasta igen!


Finns det någon semla kvar till mig? Jag brukar ju få mat av dig.


 

Jag har inte fått någon mat på säkert hundra år!!

Se vad hungrig jag ser ut... tvingas ju äta all kattskit jag ser nu när ingen ger mig

någon mat.


Förutom att äta kattskit har Fliza hunnit träffa 5 rådjur och leka med Mattes två syskonbarn. Hon har även hunnit pussa hästen Drömmen på mulen (2 ggr!). Han tyckte inte det var lika trevligt så han stampade med hoven och då blev Fliza lite rädd, vilket var bra för då ger hon honom kanske lite mer utrymme nästa gång.




Ovido - Quiz & Flashcards