Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Säljes: Schäferpäls

Av Fliza - 17 mars 2011 08:29

Kanske går du i hundköpartankar? I så fall kan jag rekommendera dig ett kap.

Köp en billig hund utan päls och köp sedan billig päls av oss. Fliza har fällt päls åt säkert 3 schäfrar alternativt 25 nakenhundar. Pälsen är i färgen grå/svart.


Vi är väldigt noga med vart pälsen kommer, men om du slår till snabbt får du en extra hårboll på köpet.


Pris: 20 kr /ICA-kasse

 
 
Ingen bild

Kicki

17 mars 2011 09:35

Känner igen detta, Frasse har fixat vårpälsen.
Synd att jag inte tänkte på det, att sälja den.

Fliza

17 mars 2011 09:54

Får vi se den nya vårpälsen med medföljande hund på lördag?

 
Ingen bild

karin

18 mars 2011 08:31

Samma här Harry fäller och jag samlar in och lägger ut i trädgården ! Min granne matar ju rådjur i trädgården och jag planterar ut hundpäls för att få dem att ge sig av !!
Vi ses på lördag .

 
Ingen bild

karin

18 mars 2011 09:10

....jag kanske kan en påse eller två och plantera ut i grannens trädgård, när han inte ser !!

 
Ingen bild

Kicki

18 mars 2011 10:49

Självklart att vi kommer.

 
Ingen bild

Cookie

21 mars 2011 17:22

En kasse tack! Harley fryser aldrig, men jag skulle gärna byta ut min töntiga mag-gördel mot en kasse varm Fliza-päls!

 
Ingen bild

Linnéa

27 mars 2011 15:52

På Viggos tid lade Morfar ofta ut tussar till fåglarna efter att ha borstat honom. Det var mycket uppskattat att få bädda in sina fågelägg i varm golden retriever-päls =)

Fliza

27 mars 2011 21:05

Vi köpte en schäferkarda i affären i Frändefors förra året och den brukar vi använda utomhus några gånger i veckan. Ändå har vi mer än nog päls till flera hundar inomhus :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fliza - 27 oktober 2014 21:03


Är det skönt att slappa inne, gärna i soffan på en kudde där man inte får vara. ...

Av Fliza - 22 september 2014 15:21


...någonstanns i de svenska skogarna. Allt vi såg var en ekorre! ...

Av Fliza - 2 september 2014 11:52


Bild från helgens fynd i dom mörka svampskogarna:-)

Av Fliza - 25 september 2013 12:15

Då har vi klarat av årets sista övning. Vi tränade mycket på ljud och vindmarkeringar. Det var härligt att se att det fungerade som det skulle även om vi stundtals var kanske 10 meter ifrån kulsprutor. På något sätt klarar hundar att skilja ut ljud f...

Av Fliza - 21 september 2013 16:36

Vi insåg att det var dags att lämna vår lägenhet och flytta till större ytor...     Numera finns det en plats där alla kan få vara sig själv. Det är bra om man exempelvis vill lukta på dom fina blommorna:)       Förhoppningsvis kommer...

Ovido - Quiz & Flashcards